Anderen Over Johanna

Op de pagina ‘Over Johanna‘ beschreef ik mijn verhaal door het leven. Eigenlijk weet je hiermee alleen maar welk pad ik bewandelde en niets van mij als persoon. Maar hoe beschrijf ik mezelf? En is dat relevant? Of is het veel belangrijker ‘hoe anderen Johanna zien en ervaren’?

Ik vind dit altijd maar een ‘raar’ stuk en vroeger had ik al een gedichtje in mijn agenda staan over ‘Wie ben ik en ben ik wel wie ik ben. Of ben ik slechts wie ik denk dat ik ben?’ Ik ken de tekst niet meer helemaal, maar vind het nog steeds een bijzonder fascinerend iets om te denken over wie we nou eigenlijk zijn én wat we in de wereld neer willen zetten.

Met een beetje ‘weerstand’ omdat het ongemakkelijk voelt, vroeg ik eens aan een aantal mensen hoe zij mij zien. Waar ze aan denken wanneer ze over me spreken of mijn naam horen. Alles wat ik terug ontving zette ik in een woord-wolk. Ik denk dat ik hiermee een mooi overzicht geef van wat anderen over me denken. Voor mezelf was het een mooie oefening in ‘open kijken naar mezelf’, want zijn wij allemaal niet wat geneigd om juist het negatieve van onszelf te zien? Dus bij deze ook een tip voor jou: ga de uitdaging een keer aan en kijk eens door de ogen van een ander naar jezelf!

anderen over Johanna

Ik vind het belangrijk om goede informatie te geven over de producten van Enagic®. Daarnaast vind ik het belangrijk om mensen goed te begeleiden waar ik kan. Maar hoe weet jij nou wat ik bied, als ik mezelf ‘aanprijs’? Daarom vroeg ik aan een aantal mensen die via mij een product van Enagic® kochten of ze wilden beschrijven hoe ze het contact met mij en mijn man, Hans, ervaren hebben. Juist door ervaringen van anderen te lezen krijg je immers een beeld van wat ik bied aan service en informatie verstrekking wanneer jij graag een product van Enagic® wilt aanschaffen. Ik hoop dat je wat kunt met de bevindingen van anderen.

En komen we met elkaar in contact, weet dan dat ik altijd voorstander ben van open communicatie, dus kom gerust met jouw vragen, laat me weten waarmee ik je kan helpen en geef ook aan wat voor jou wel of niet resoneert en prettig voelt bij de stappen die je wilt nemen!

Wat anderen zeggen over Johanna (en Hans) en hun manier van werken

Ruim 4 jaar geleden kwam ik via Johanna op het spoor van het Kangen Water.

We hebben vele gesprekken hierover gevoerd. Ik mocht het water uitproberen en nog heel veel vragen stellen. Dat heeft mij erg geholpen en ik ben blij dat Johanna (en ook Hans) altijd bereidwillig en geduldig zijn om vragen te beantwoorden en er tijd voor vrij te maken.

Ik heb hen als zeer kundig en meedenkend in alle facetten (proberen, kopen en vervolg) ervaren.

Fijne mensen en mooi nu ook Tijn-Pieter hierbij meehelpt.

Daniëlle Bout

Johanna is een zeer deskundige uitlegger op het gebied van het Kangen Water®. Ze kan op korte tijd zeer veel nuttige informatie verstrekken.

Ook heeft Hans het apparaat goed geïnstalleerd bij ons thuis. We zijn meer dan tevreden met hun service.

A. en J. Timmer

Gisteren zei ik tegen onze kids hoe prettig en bijzonder het is dat Johanna ons zo helpt bij het ontdekken en gebruiken van het Kangen water®. Die persoonlijke betrokkenheid is echt uniek. Dat kom je niet vaak tegen.

David Sorensen

www.stopworldcontrol.com

Begin 2024 hebben mijn vrouw Natasha en ik via Johanna het K8 Kangen®-apparaat aangeschaft. Het traject dat leidde tot die aanschaf begon enkele maanden eerder, toen ik op de site van David Sorensen las over de heilzame werking van Kangen water, iets waar ik tot dan toe volledig onbekend mee was. Aangezien ik zelf ook de overtuiging heb dat we zoveel beter kunnen qua gezondheidszorg dan symptoombestrijding, meldde ik mij aan voor een presentatie van Johanna over Kangen Water.

Johanna’s presentatie was m.i. overtuigend. Ik twijfelde geen moment aan de authenticiteit van Johanna’s persoonlijke verhaal over hoe Kangen Water® haar leven zo positief heeft beïnvloed, hetgeen natuurlijk fantastisch is om te horen.

Daarnaast klonk haar presentatie ook logisch en consequent. Ik liet het bezinken, en woonde samen met mijn vrouw een tweede presentatie bij. Inmiddels had ik meerdere malen per mail specifieke (en soms kritische) vragen gesteld aan Johanna, en die werden telkens weer uitgebreid en overtuigend beantwoord, zonder met overdreven claims te komen, maar wel met oplossingen in specifieke situaties (zoals extra filters in regio’s waar de waterkwaliteit lager is).

We waren inmiddels voldoende overtuigd om tot aanschaf over te gaan.

De begeleiding van dit traject door Johanna, en vervolgens de installatie van het Kangen®-apparaat door Hans, verliepen heel soepel.

Ook de nazorg is prima, en we kunnen op elk moment met onze vragen bij Johanna terecht. Daarnaast ontvingen we bij installatie schriftelijke documentatie die we op elk gewenst moment kunnen teruglezen. We gebruiken het Kangen®-apparaat momenteel alleen nog voor (micro-clustered) alkalisch drinkwater en dat bevalt ons prima.

Johanna schrijft ook boeiende artikelen op haar blog. Bovendien, zoals men over de plas zou zeggen: “she walks the talk”. Daarnaast gaf zij mij een zeer waardevol advies dat niet gerelateerd is aan Kangen Water® (of emGuarde). We kunnen dan ook alleen maar onze grote waardering uitspreken voor de missie van Johanna en hoe zij die missie vormgeeft.

Zij doet niet alleen fantastisch werk op het terrein van Kangen water®, maar zij inspireert ook.

Chris de Vreeze (man, 64 jaar, Gouda)

Ik ken Johanna al wat jaren en via haar zag ik de berichten over het Kangen Water®.

Ik heb online een presentatie gevolgd en dat was heel duidelijk en Johanna en haar man kwamen een huurmachine brengen zodat we het water konden ervaren.

Voor vragen kon ik haar altijd bellen of appen.

Inmiddels hebben we zelf een apparaat.

Nog steeds kan ik met vragen haar contacten voor advies.

Johanna is eerlijk en geeft duidelijk advies.

Joyce van der Kruijf

www.praktijkvlinders.nl

Wat een verademing om mee te doen met Johanna

Ik heb een bepaalde aversie tegen ‘producten met verdienmodellen’. Het is maar net wie je upline is. Meestal word je in een FB groep ‘ gegooid’ en als je een vraag hebt dan mag je blij zijn dat je het antwoord ergens kan vinden.

Het tegenovergestelde is het bij Johanna. Je krijgt eerst uitgebreide presentatie. Een welkomstpakket met flessen, waterzakken en een mapje boordevol met informatie. Haar man komt het apparaat aansluiten. En als je tussendoor een vraag hebt stuurt ze je een video waarin het uitgelegd wordt en mocht je er niet uitkomen dan kan ze altijd even op afstand meekijken.

De service en aandacht die vroeger zo gewoon was en nu een unicum.

Johanna en Hans, dank je wel voor de fijne begeleiding.

 

Corine van Zoelen

voor de nieuwe wereldondernemer, www. corinevanzoelen.nl

Het contact voelt goed en vertrouwd. Johanna is hier geweest om aan te sluiten en dat was fijn, gewoon heel gewoon en plezierig. Ik ben super tevreden!

Ans

,

Hoe “Kangen®”  in mijn leven kwam.

Daarvóór had ik nog niets van Kangen® gezien of gehoord!

Ik was wel allang bezig met voorzorgsmaatregelen te treffen in wat  betreft mijn drinkwater. Kort door de bocht gezegd  wat voor een chemische troep er in zit.

Goed.. na de Berkey-waterfilter, kwam de AA-Equilizer,  doch niet afdoende genoeg! (nanodeeltjes bleven erin zitten)..

Ik was op zoek naar iets anders..  toen gebeurde iets gek, van 3 kanten tegelijk kwam de info van “Kangen®” bij me binnen!

Een goede kennis had er voor gezorgd dat ik telefonisch in contact kwam met Johanna Koopman.. dat was op  zaterdag 6 april  dat zij mij in verbinding bracht met Johanna.. en meteen was er verbinding en App-verkeer! Later belden we en Johanna nodigde me uit voor een Zoom contact zodat ze me langs dat medium de verschillende types kon laten zien..

Ons “contact” ging  als vanzelf!

Leerzaam  en aangenaam om “contact” te hebben met iemand die weet waar ze het over heeft!  Ook het ontmoeten  van Johanna als persoon zelf!

Wel bijzonder te noemen is dat ons contact wel heel natuurlijk en ongedwongen verliep…ik kon met al mijn vragen en twijfels bij Johanna terecht..

De info en vooral de filmpjes maakten me vertrouwd met “dat-vreemde-element” dat in een  deel van mijn keuken/ leven zou gaan plaatsnemen… mijn huis …

Ja ..en dan!! Het aanschaffen van K8 Kangen®, is een belangrijke stap geweest in mijn leven! Belangrijkste mag ik wel zeggen! Voor mij niet alleen een behoorlijke investering.. doch er is iets bijgekomen; namelijk mijn-commitment-met-het-Leven heeft zich verder verankerd..

Op financieel vlak heeft Johanna met mij de mogelijkheden van aanschaf van K8 Kangen® Apparaat  besproken..

Alsook met het afronden van mijn contract met Enagic® heeft Johanna mij daarin  begeleid… dus ook bij de hele afwikkelings-procedure/de Direct Debit Mandate van Enagiceu… wat totaal vreemd terrein was voor mij! (red.: mbt termijnbetaling)

In een paar weken zou de K8 in mijn bezit komen.. doch eerst moest uitgezocht worden waar K8 op het keuken aanrecht  zou komen te staan?

Weer App-verkeer;  vragen &  foto’s verstuurd  van de ruimte en de plaats x de aanpassingen,  die nodig waren voor het  installeren van de  K8  op mijn aanrecht.

Het was een heilig moment voor mij toen ik hoorde dat het K8 Apparaat bij Fa. Koopman was gearriveerd!.

Een datum werd vastgelegd.  Zodoende kwam Hans op  dinsdag 28 mei .

De K8 kreeg een plek en werd geïnstalleerd. Voor het eerst stroomde gezond K8 water uit mijn kraan … er werd getoast op het leven !

Er volgde een hele uitleg door Hans… ik ben nl. herstellende van een ongeluk en heb ook een hersenschudding opgedaan.. het werd voor mij aan prikkels wel ietsje té veel.

Dat begreep Hans ten volle en er kwam een Zoom met de volledige uitleg van het hoe en het wat en verdere aanpak van de K8 om deze zo goed mogelijk een lang leven te geven..

En nog altijd voel ik me gesteund door Johanna met haar Appjes, Mails met aankondigingen van presentaties en info’s over de K8… een enorme betrokkenheid!

Monique

De presentatie

Begin 2024, ingelogd, een klein groepje wachtende geïnteresseerden.

De Online Workshop begon goed op tijd en verliep zonder enige hapering.

Een dame, ze had een strenge lerares kunnen zijn, zo kwam ze kort eventjes over maar ik trof al gauw in haar iemand aan die heel goed weet waar ze het over heeft en een professionele aanpak hanteert.

Iemand die in latere contacten heel informatief en toereikend bleek te zijn.

Ja, je zou kunnen zeggen zeggen, “dat moet wel want ze is per slot van rekening de distributeur”, maar ze is meer dan dat.

Vriendschap

Voor mij blijkt deze dame een warme persoonlijkheid die in een bepaald opzicht met een heel belangrijk cadeau is aan komen zetten.

Figuurlijk want Enagic® Kangen Water® is zeker niet gratis maar mijn gezondheid méér dan waard.

Zij ís het product met haar eigen ervaring en wenst vurig haar medemens ook die opwaardering in gezondheid.

Ikzelf, met mijn eerder opgedane kennis én haar professionele info erbij, was overtuigd om de stap tot aanschaf te ondernemen.

Ze adviseert goed en beheerst uitstekende verkooptechniek met respect voor de klant.

Maar meer nog heeft zij zich ontpopt als een eerlijk, oprecht en warm mens, ik reken haar inmiddels tot een vriendin ondanks dat we elkaar nog niet fysiek ontmoet hebben.

De medewerkers

Een Kangen® komt je niet aanwaaien en daarvoor heeft zij een partner (haar man) die komt brengen en installeren.

De rust zelve en eveneens heel duidelijk over het product en gebruikersinstructies.

Installatie was binnen half uur klaar en alle vragen werden goed en met geduld beantwoord.

Een kleine extra demo werd uitgevoerd (ik zag water branden………… ja echt!).

Ik kreeg ook nog wat cadeau’s (heel leuk de manier waarop, echt als cadeau’s)

Na korte tijd gebruik werd ik voorgesteld aan een tweede medewerker die inmiddels een website heeft opgericht voor alle service- en nevenproducten.

Ook een communicatief en prettig mens.

Gedeelde levenservaring en levensinzicht

Al gaande onze contacten over en weer blijkt voor mij dat we gelijke opvattingen hebben over het leven, spiritualiteit, omgangsvormen en gezondheid.

We staan voor mededeelzaamheid als het gaat om iets goeds te betekenen voor medemensen, waaronder info omtrent echt gezonde producten.

We weten wat in de wereld gaande is en schromen niet om ons inzicht uit te spreken.

We verafschuwen hebzucht.

We kennen de spirituele principes.

Met het product is veel goeds in mijn leven erbij gekomen.

Alex

Chat openen
Hallo,
Leuk dat je contact opneemt.
Waarmee kan ik je helpen?